دنیای مامی و ددی

دلتنگی ها...

1389/12/11 12:30
نویسنده : سونیا
711 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولفرشته کوچولوی مامی،نازنین بابایی،آخه پس کی میای؟؟

دل من و بابایی واسه اومدنت آب شده،فرق من و بابایی اینه که اون صبوره و دلتنگیاشو

    نشون نمیده،وحتی منم دلداری میده،اما من،از نگاهش همه چیزو می فهمم...

می فهمم عاشقته،دلتنگته...وای نی نی من تو چقدر خوشبخت خواهی بود،با وجود

بابای به این خوبیییییییییییی،دلم می خواد زودتر بیای تا خودت بفهمی من چی میگم.

عزیزکم،وقتی بابایی نی نی یکی دیگه رو بغل میکنه،آرزو میکنم کاش تو جاش بودی...

اینو بدون من و بابایی عاشقانه منتظریییییییییم.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
12 اسفند 89 12:01
سلام خانمی نظراتتو بخون نظر خصوصی برات گذاشتم



mamnoon,,,,,,,,,khoondamesh
سارا
13 اسفند 89 19:31
عزیزم برو تو آخرین نظرات خوانندگان


didam sara jan,,,,,,mer30 ke be fekrami golam,,,,,,,,,,harfat mano be fekr bordan,,az khoda mikham nazare lotfo rahmatesho be hameye ma bandehash bokone
ammmmmmmmmmmin
شيرين
17 اسفند 89 23:33
ايشالله همين روزا ميام تو وبت و خاطرات بارداريتو ميخونم.


مرسسسسسسسسسسسی.بوسسسسسسس