دنیای مامی و ددی

عشق را بگستران

1389/12/18 18:04
نویسنده : سونیا
812 بازدید
اشتراک گذاری
  • امروز یکی از اون روزایی هست که من تنهاماز اون روزایی که همسر عزیزم خونه نیست.

همسر عزیزم! بی تو بودن هیچوقت واسم عادی نشدباور کن اگه همه باشن وتو نباشی بازم احساس می کنم تنهام...

مامان خیلی اسرار میکنه وقتایی که کشیک هستی برم اونجا،اما من خونه خودمون راحتترم

هر چند خیلی وقتا دلشو نمی شکنم و میرم پیششون،اما بازم هیج جا مث خونه خودمون نیست...مامان عزیزم عاشقتم،تو رو خدا ازم دلخور نشو

خلاصه اینکه بهترین همسر دنیا، دلم واست تنگ شده،اینجور موقعها اگه نی نی داشتیم حس میکنم ثمره عشقمون زندگی رو واسم سرشار از بودن با تو میکنه،و تحمل دلتنگی آسون تر میشه....از خدا می خوام با تولد یه نی نی یه تولد دوباره به زندگیمون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسیه
19 اسفند 89 23:46
سلاممممممممممممم
بابا نویسنده
سونیا یادت نره سال نحویل منو دعا کنیا
وگرنه میام مشهد خفتت میکنم..هههههههه
اگه هر وقت شد اومدم مشهد حتما بهت سر میزنم


سلاممممممممممم
نظر لطفته ما یه زمانی شعر می گفتیم حالا نویسنده هم شدیم ههههههههه
اگه خدا قابلم بدونه واسه همه دوست جونا دعا می کنم.....بیا عزیزم قدمت روی چشم
شيرين
22 اسفند 89 10:02
لحظه ي تحويل سال 89 آرزو كردم كه سال ديگه خدا بهم لطف كنه و بهم يه ني ني بده.
امسال نيني تو دلمه...
امسال هم براي تموم دوست جونام كه منتظرند دعا ميكنم كه سال بعد ني ني تو دلشون باشه.:

مرسسسسی شیرین جونم ایشاا... امسالم دعات مستجاب میشه. منم دعا میکنم نی نی تو به سلامتی دنیا بیاری بوسسسسسسسسسسس
خاله نفس
27 اسفند 89 0:41
سلام سونیا جونم
از ته دلم ارزو میکنم تا توی ساله جدید توسط یه نی نیه قلمبه به مامان سونیا تبدیل بشیدوستت دارم بووووووووووووووووووووووووووس


سلام نفس جونممممم
مرسسسسی بخاطر آرزوی قشنگت هههههههههه ایشاا... واسه تو هم همچنین منم یه عالمه دوست دارم عزیزمممم بووووووووووووووس
مامان ماهان
29 اسفند 89 1:47
الهی به زودی زود آرزوت بر اورده میشه


مرسسسسسسسسی دوست عزیز