دنیای مامی و ددی

صدای پای بهار، گوش کن...

1389/12/27 19:18
نویسنده : سونیا
875 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد
صدای قدمهای بهارو  حس می کنم عطر بهار همه جا پیچیده،نفس بکش یه نفس از اعماق وجود

 حا لا بیشتر شور بهار میاد تو وجودت... من عاشق بهارم،عاشق تازگیاش سرسبزیاش و زنده بودنش...

بهار یعنی زندگی دوباره،خدایا چقدر حس خوبی دارم ،سر شار از آرامشم ، خدایا دلهای همه رو بهاری کن،مثل بهار زیبا و شادمان

امیدوارم سال جدید واسه من و همه سال بر آورده شدن آرزوها باشه،، سالی متفاوت و زیباتر از امسال که در آخرین روزها وساعاتش هستیم...

نی نی من، نازنین مامانی، دلم می خواد سال ۹۰ سال تولد تو باشه،اگه تو بیای سال ۹۰ هیچوقت از تو سالهای عمرم فراموش نمیشه و یه خاطره ناب تو دفتر زندگیم ثبت میشه...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
28 اسفند 89 1:30
سلام عزیزم خوبی؟کجاییییییی؟دلم برات تنگ شده بود ؟امیدوارم تو این سال به هرچیزی که می خوای برسی گلم


سلام دوست مهربونمممم من که خوبم امیدوارم شما هم خوب و سالم و شاد باشی.هستم همینجام فقط موضوع اینه که منتظرم نی نی بیاد تا بتونم وبلاگمو پربار تر کنم و جذابتر...
بابت آرزوی قشنگت هم ممنون ایشاا... که شما هم هر آرزویی داری امسال بر آورده بشه
بوووووووووووووووووووووووس
سیما
29 اسفند 89 23:29
سال نو مبارک

سلام سیما جان مرسسسسی بر شما هم مبارکباد. رفتم وبلاگت سر بزنم و اونجا بهت تبریک بگم اما جایی واسه نظر ندیدم!!
شيرين
2 فروردین 90 10:57
سلام عزيزم...سال نوت مبارك گلم.


سال نو شما هم مبارک عزیزم.