دنیای مامی و ددی

سال نو مبارک

1390/1/2 21:50
نویسنده : سونیا
811 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيدا

فرشته مامانی بهار ۹۰ هم از راه رسید... سال نو مبارک

دلم می خواد امسال با اومدن تو فرشته نازمون خوشبختی من و بابایی صد چندان بشه...

لحظه تحویل سال با چشمای پر اشک آرزو کردم انتظار من و همه منتظرا زودتر به سر برسه

امیدوارم دهه ۹۰ یه دهه پر از خاطرات با تو بودن باشه...

یه تبریک با یه دنیا آرزوی قشنگ هم برای همه دوستانی که میان به وبلاگم سر می زنند.

امیدارم امسال واسه همه سال سعادت و سلامت باشه



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
2 فروردین 90 23:04
سلام عزیزم قربون احساسات قشنگت بشم ممنونم که به من دلداری می دی امیدوارم هرچه زودتر یک نی نی خوشگل توی دل مهربونت بیاد سال خوبی داشته باشی


سلام دوست خوبم امیدوارم تو هم به همه آرزوههت برسی بووووووووس
سارا
6 فروردین 90 11:22
سلام گلم خوبی؟این روزها خوش می گذره عزیزم؟بوسسسسسسسسسس


سلام سارای مهربونم این روزا عالیه خیییلی خوش می گذره ... بوسسسسسسسسسسس
آسیه
8 فروردین 90 19:07
سلاممممممممممممم
سال نو مبارک عزیزمممممممممممممم
امیدوارممممممممم که امسال نی نی نازت بیاد تو دلت و نی نی نازت دنیا بیاد عزیزمممم
برا منم دعا کن گلم
راستی پریود شدمممممممم....


سلام آسیه جان سال نو شما هم مبارک ایشاا... امسال برا هممون سال خوبی باشه سال اومدن نی نی ها و اومدن شادی و آرامش بیشتر به زندگی...محتاجیم به دعا
مامان زهرا نازنازی
13 فروردین 90 23:25
سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک عزیزممممممم
سارا
13 فروردین 90 23:28
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود


عزیزمی