دنیای مامی و ددی

خدایا شکرت

1390/1/20 17:21
نویسنده : سونیا
768 بازدید
اشتراک گذاری

تصویر تصادفیبه نام خدایی که همین نزدیکی هاست...

سلام بر عشق،سلام بر بهاران،سلام به فرشته رویاهای شیرینم و سلام به همه دوستان نازنینم

به همین زودی ۱۴ روز از سال ۹۰ هم سپری شد...برای من و همسر عزیزم تا الان به خوشی

 گذشت امید به اینکه روزها و هفته ها و ماهها و سالهای بعد بهتر از این باشه.

تو مسافرت چند روز پیش با همسر عزیزم چهار فصل سال رو تجربه کردیم...

جالب بود که بابلسر بهاری، سرسبز، معتدل و با دریایی آرام...  

  گرمسار گرم و تابستانی با خورشیدی در آسمانی صاف که می تابید بر زمین، گرم گرم...

رامسر باهوایی خنک که باد می وزید و خورشید پشت ابرها و دریایی طوفانی آدم رو یاد پاییز می انداخت ...  

 وجاده کرج چالوس با بارش دونه های قشنگ برف وسفید پوش کردن کوهها آدمو می برد به زمستون و سرما...

خدایا در مقابل عظمت و بزرگی تو زبان قاصر است تنها میتونم بگم خدایا شکرت

خدای بزرگ برای من و همه اونایی که دلشون می تپه برای مادر شدن  یه صفحه جدیدی تو زندگی باز کن به نام مهر مادری...

به امید اون روز ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
16 فروردین 90 12:30
خیلی تایبیک هات قشنگه سونیا جونم.
از ته دل آرزو می کنم نی نیت زودتر بیاد و بزرگ بشه و اینا رو بخونه تا ببینه چه مامان نازی داره.


فاطمه جونم...نازنینم مرسسی که به وبلاگم سر زدی .........نازی از خودتونه ممنون و بوسسسسسسسس


آسیه
16 فروردین 90 14:41
انشاالله عزیزم به زودی مهر مادری رو میچشی گلم...
امیدوارم همیشه خوش باشی


مرسسسی عزیزم....ایشاا... هر دومون وهمه منتظرای نی نی
نفس
22 فروردین 90 13:16
سونیا جونم منو نی نیم الان چند روزه که داریم از ته قلبمون برات دعا میکنیم پس منتظرش باش چون دیگه نی نیت تو راهه....


مرسسسسسسسسسی نفس مهربونم بازم دعام کن ایشاا... که دعات مستجاب میشه.بوووووووس
آسیه
24 فروردین 90 2:12
اومدیم یه سری زدم ....حیفم اومد یه پیغام نذارم برات...............پیغام

از بس اومدیم تو وبلاگ همدیگه و نی نی نیمد من یکی که از رو رفتم.....هههههههههه

به دلم افتاده نی نی من و تو با هم میاد...انشاالله این ماه دیگه حتما حتما بیاددددددددددددددددددددددددددد برا جفتمون....تو که نزدیکتری اول خبر نی نی دار شدنت رو بدی بعدشم من ..............
وای چه شود...چه جشنی بگیریم


فدای دل مهربون و دوست داشتنی ات بشم آسیه عزیزممممممممممممممم....ایشاا... که هر اونچه که به دلت افتاده به زودی زود جامه حقیقت بپوشه
شيرين
25 فروردین 90 10:34



بوووووووووووووووووووووووووس