دنیای مامی و ددی

باز هم انتظار...

1390/4/2 16:36
نویسنده : سونیا
930 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا به نام تویی که هم اولی و هم آخر...قلب

خیلی وقته تو وبلاگم چیزی ننوشتم.... آخه هر بار که خواستم بیام و دست به نوشتن بشم یه چیزی تو دلم نجوا کرد که  یکم دیگه منتظر بمون!! خیلی منتظر موندم تا با خبرای خوشتر... تازه تر و جدید بیام اما...نشد!دل شکسته

دلم میخواست اینجا بنویسم بالاخره مامان شدم ....اما خوب مثل اینکه هنوز موقع اش نرسیده... 

عوضش این مدت چند تا از دوستای منتظرم مامان شدن و خیلی خوشحالم براشونقلب
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

باورم نمیشه الان تو تابستون 90 باشیم!!؟چقدر زود بهار امسال تموم شد...راستش من از فصل های خدا بهارش رو از بقیه بیشتر دوست دارم.....بعد تابستون و بعد پاییز و زمستون...

یه سال و چند ماه تو انتظار گذشت...فکر که میکنم انگار این ماهها رو فقط گذروندم... انگار چیز زیادی از این ماههای پر از انتظار  نفهمیدم!!...به امید اینکه خدای مهربون بهم نظر کنه و منو مورد لطف خودش قرار بده...و ..

خدایا تو ماههای پرفضیلتی هستیم...رجب...شعبان...و رمضان...

خدایا به برکت این ماههای عزیز دل همه اونایی که عشق فرزند بی تابشون کرده رو شاد کن...

                                                                                                                 "آمین"

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

سارا
2 تیر 90 16:48
سلاام عزیزم ایشالله که زودی مامان می شی لینکت کردم عزیزم توام اگه دوست داشتی منو لینک کن بوووس
neda
2 تیر 90 16:58
سلام به منم یه سر بزنید.... نی نی تان سلامت!
مامان عسل
2 تیر 90 17:43
فرشته اومدی از دور , چطور حال و احوالت
یه کم تن خسته راهی غباره رو پر و بالت
فرشته اومدی از دور، ببین از شوق تابیدم
میدونستم میای حالا , تورو من خواب میدیدم
چه خوب اومدی پیشم , تو هستی این یه تسکینه
چقدر آرامشت خوبه , چقدر حرفات شیرینه ....
سلم عزيزم، فكر مي كنم خيلي خوب دركت مي كنم چون تمام حرفات حرف دل منم بود، اميدت را از دست نده و مطمئن باش خدا خواسته تو را هم به زودي برآورده مي كنه
ما از طريق پ‍ژروهشكده رويان اقدام كرديم و عسل الان 5 ماهه تو دل منه
وقتي خدا دير اجابت مي كنه يعني داره بهترين را برات آماده مي كنه
خواهش مي كنم خبر خوبت را به منم بده[hr

سلام عزیزممممممممم.....ممنونم....ممنونممممممممممم
مریم
3 تیر 90 18:39
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی داری
امیدوارم هرچه زودتر اونی که ازخدا میخوای ازش بگیری....... گرچه عزیزم ناامید نباش، پشت هر پیشامدی خدای مهربون هست و اونه که صلاح مارو میخواد


ممنونم دوست گلمممممممممم...بوووس بووووس
سارا
5 تیر 90 21:29
سلااام به سونیای عزیزم حالت خوبه خانم گل؟من آپ هستم عزیزم بیای خوشحال می شم بوووس


اومدمممممممممممممممممممممممم...
آسیه
7 تیر 90 14:02
سلام عزیز دلم
من مطمئنم به زودی انتظارت سر میاد عزیزم
چون تو لیاقت بهترین ها رو داری خداوند داره بهترین ها رو برات آماده میکنه
حالا هم الکی میخندم که خندیده باشم


مرسی عزیزم....الهی که همیشه بخندی...بووووووووس
یاسمین
8 تیر 90 15:58
سلام سونیا جون
مرسی که بهم سر زدی.............از دعاهای قشنگت ممنون
انشالله به زودی زود مامان میشی
لینکت کردم تا توی شادی مادر شدنت شریک بشم


ایشالا مامان شدن هردومون وهمه دوستای منتظر دیگه....بووووووووس
نفس
11 تیر 90 3:00
سلام سونیا جوووووووووووووووووونم...
از صمیم قلبم از خدا میخوام که زود زود مامان شی حتی زودتر از خودم...
بی نوبت یا با نوبت مطمئن باش نی نی توپولوت داره میاد ... فکر کنم دخمله که اینهمه ناز داره

سلام عزیزمممممممممممممممممممممم..قربونت برم من.... الهی هر دومون باهم و به همین زودی...بوووووووووووووس


شيرين
19 تیر 90 14:12
آمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين.
سوناي عزيز ميدونم انتظار سخته ولي همه ي تلاشتو بكن،خدا هم جوابتو ميده.








مرسی شیرین عزیزم...هزارتا بووووووووووووس





بهار
27 تیر 90 2:58
خدایا تو میبینی و سکوت میکنی ولی ... مردم نمی بینند و فریاد می زنند" "خدایا چه بی حساب و بی صدا می بخشی و ما... چه حسابگرانه تسبیح می گوئیم"
بهار
27 تیر 90 2:59
خدایا تو میبینی و سکوت میکنی ولی ... مردم نمی بینند و فریاد می زنند" "خدایا چه بی حساب و بی صدا می بخشی و ما... چه حسابگرانه تسبیح می گوئیم" "می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری... فکرشو کن... اگه عاشق خدا بشی چه زیبا شکل می گیری" "خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم"
بهار
27 تیر 90 2:59
´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶
مامان پریا
29 تیر 90 21:05
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مامان پریا
3 مرداد 90 9:48
صدهزارتا آمین اولش هم برای ارزو کننده صبر مفتاح فرج صبر کلید گشایشه توکل داشته باشید و امیدوار موفق باشید
مامان پریا
3 مرداد 90 9:49
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
بهار
5 مرداد 90 18:06
سلام عزیزم ممنون بهم سرزدی
ایشالله توی پست بعدی خبرای خوب بهمون بدی


قربونت برم دوست عزیزم....آمین
مامان تنها
16 مرداد 90 2:54
ایشالله به حق این ماه عزیز که مهمون خدا هستیم خدا دست خالی برت نگردونه.
دوستت دارم دوست خوبم
التماس دعا
یا علی


ایشالا عزیزم....به امید اینکه این ماه آخرین ماه انتظارمون واسه نی نی باشه.....منم دوست دارم....بووووووووووووس
سارا
17 مرداد 90 15:50
سلام عشقمممممممممممم
دلم برات تنگ شده بود سونیای خوبم نمی دونم چرا؟ولی یک حسی بهم می گه فرشته تو تو آسمونها منتظر یک فرصت مناسبه نازش زیاده قربونش برم ولی بالاخره میاد مطمئن باشششششششششششش من با خدا شرط بستم





mer3000000....azizam....elahi ke hamintor bashe ke to migi
مامان نیایش
20 مرداد 90 23:49
عزیزم ممنون پیش ما اومدی ان شاءالله به زودی با خبرهای خوب میای قشنگ می نویسی موفق باشی عزیزم
فقط بسپار به خدا
مروا کوچولو
21 مرداد 90 18:11
عزیزم انشالله که هر چی زودتر فرشته کوچولوت رو خدا توی اغوشت قرار میده و این همه انتظار به پایان میرسه فقط توکل کن
sara
29 مرداد 90 16:32
salaaaaaam khoobi golam?bia pisham delam barat ye rize shode
بهار
5 شهریور 90 18:17
غم دانه دانه مي افتد روي صورتم شور است طعم نبودنت... اين جمعه هم نيامدي...
بهار
6 شهریور 90 21:00
سلام انشاالله... امیدوارم که تو این ماه عزیز خدا به همه ی ما نظری ویژه کرده باشه انشالله خدا جواب این انتظارت خیلی زود بهت بده
وروجك
18 شهریور 90 12:16
سلام سونيا جون خوبي جيگرررر كلوپ رو منحل كردم گفتم بدوني ديگه زياد فرصت نميكردم كه بيام موفق باشي وهر چه زودتر ني ني بياد تو دلت عزيزم........
NoViN
25 شهریور 90 2:20
░▒▓░▒▓░▒▓WwW.NoViN-VpN.In░▒▓░▒▓░▒▓ فیـلتـر شـکن با پشتیبانی و شرایط فوق العاده فــروش وی پی ان،اکــــانت ویـــژه، بــا خـــرید هــــر اکانــــت میـــتوانیــد از 15 ســــرورمخـــتلف استفــــاده کنید- پشتیبانی 24 ساعته از یاهوو و خود سایت - و همچنین با آوردن 4 مشتری یک اکانت هدیه بگیرید از این طریق کسب درآمد کنید با تبلیغات خود در سایت ها یکی از نماینده های ما باشید.. کانکشن (SSTP, L2TP, PPTP) یکماهه 2هزار تومان ، دوماهه 4هزار تومان ، سه ماهه 5هزار تومان و.... برای خرید به یاهو آی دی یا ایمیل زیر پیام دهید. یاهو آیدی : NoViN_VpN2010 ایمیل: NoViN_VpN2011@YMail.com آدرس ورود به سایت: WwW.NoViN-VpN.iN شماره پشتیبانی : 09397872672 قابل توجه تمام دریافت کنندگان ایمیل ، از اسم آیدی و سایت ما افراد سود جو سوء استفاده های زیادی به عمل آوردند = با انتخاب سرویس های ما مشتری دائمی ما شوید
وروجك
1 مهر 90 22:55
سلام سونيا جون اره منحلش كردم اما بعضي وقتها ميام به سايت سر ميزنم ممنون كه منو لينك كردي منم ميلينكمت
نفس
3 مهر 90 14:32
سلام خاله جون لطف کن زودتر بیا توی دل مامانت... میدونی که خاله نفس اعصابه درست حسابی نداره!!! میای یا خودم پاشم بیارمت هان......
سونیا با نی نیت دعوا کردم


هههههههههههههه...ممنون یکم بیشتر دعواش میکردی شاید از رو میرفت.
خاله نفس
13 آبان 90 22:51
ای بابا سونیا جونی بیا آپ کن دیگه


منتظرم نی نی بیاد آپ کنم!!ههههههههههههه
مرضیه
1 آذر 90 15:34
سلام سونیا جونم. با تمام وجود و با چشمایی پر از اشک دعا می کنم خدا زودتر یه نی نی ناز بذاره توی دلت. ممنون که به وبلاگم سر زدی عزیزم
سارا
6 آذر 90 18:34
سلااا م عزيزم خوبي؟ من واسه ني ني جونم يه وبلاگ درست كردم خوشحال مي شم بياي راستي با اجازه لينكتونم كردم
sara
11 آذر 90 14:08
salam golakam mc k oomadi ishala ke zoodi nini koochooloot miad
خاله نفس
30 آذر 90 12:29
و پاییز ثانیه ثانیه میگذرد یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد
شیرین
28 دی 90 10:53
سلام سونیا جووووون کجاییی؟؟؟ ایشالله که با خبرای خوب میای.
مامان یاس
28 دی 90 22:26
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
سولماز مامی باران
8 بهمن 90 22:13
سلام سونیا جونم خوبی دوست قدیمی ؟ چه خبرا ؟ نبینم نا امید باشیااااااا ؟!!!! آفرین دوست گلم صبوری کن . ببین نفسی چقدر متحول شده ؛) دلم خیلی براتون تنگیده . دوستون دارم یه عااااااااالمه . هر چی بگم بازم کمــــــــه در ضمن با کمال افتخار لینکتون کردیم . بووووووس بووووووس .
خاله نفس
8 اسفند 90 16:31
هوووووووووووووووووووووووووورا من اولین نفری شدم که اومدم اینجا تا اومدن نی نیتو تبریک بگم

سونیا جووووووووووووووووووووووونم مامان شدنت مبارک باشه عزیزم

یادته برات نوشته بودم "دلم میخواد مامان بشی حتی زودتر از خودم" اونروز این جمله رو از ته دل برات نوشتم و الان ازین بابت خیلی خوشحالم

مامانی بیا آپ کن این وبو دلمون پوسید بخدا








تو همیشه اولینی نفس من...ممنوووووووووووون همه چی یادمه عزیزم مگه میشه خوبیات و بزرگیات یادم بره...با تمام وجودم همیشه دعاگویم برای مامان شدنت....اینم آپ د بیا بیا دیگه..هههههههه