دنیای مامی و ددی

...جور دیگر دیدن

1389/12/4 14:16
نویسنده : سونیا
682 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد
فرشته کوچولوی مامی !                                                                       

تازگیا تو خلوتم با خدا حس میکنم دارم حکمت زیبای خدا رو از نیومدنت درک میکنم...

حس می کنم دیر اومدنت واسه نزدیکی بیشتر من به خدای مهربونهآخه انگار،هر چی

دیرتر تو رو به من میده من فاصلم رو از درگاه مقدسش کمتر میکنم!

من بیشتر صداش میکنم...بیشتر التماسش می کنم...بیشتر نیایش می کنم و...

درک می کنم ، باید بندگی کرد،تا بنده نوازی دید،هر چند که او ارحم الراحمین است.

دنیای من!                                                                                                                   اینایی که گفتم می ارزه به یکم دیر اومدن توعوضش وقتی تو بیای،مامانی یه دل صیقل خورده

داره،یه دل پاک و آروم که لایق وجود معصوم تو باشه...                                      

خدایا!من اینو به فال نیک می گیرم.اگه تو اینو برام میخوای ،حتما بهترینه!

خدایا!اگه گاهی بی قرارم واسه یه حسی بی قرارم که خودت مقدسش کردی

واسه حس قشنگ مادر شدن بی صبرانه منتظرم،خدا جونم لایقم کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
4 اسفند 89 16:47



mamnoon ke umadi dooste aziz,vase ebraze ehsasatetem ba shaklako gol motshakeram.
شيرين
4 اسفند 89 18:13
باهات موافقم...منم وقتي واسه اومدن نينيم يكم سختي كشيدم به خدا بيشتر نزديك شدم....
الان ياد گرفتم كه نمازام قضا نشه و ياد گرفتم كه عاشقانه قران بخونم و ياد گرفتم كه به خدا توكل كنم و اميدمو از دست ندم.



khoda kone manam ba nazdik shodan be khodaye mehraboon mese to hajat rava sham shirin jan
mamnoon ke nazar dadi,,,,,,,,dar panahe khoda
آسیه
4 اسفند 89 21:08
واقعا گل گفتی سونیا جون....


mer30 asiye joon
شيرين
5 اسفند 89 12:45
من مشكل تخمكگذاري داشتم....وقتي رفتم دكتر و ديدم خانم هايي كه مشكل منو دارن و سال هاست كه منتظرند...دنيا رو سرم خراب شد ولي خدا بهم لطف كرد و زياد منتظرم نذاشت...فقط 4 ماه.
البته سال هاي قبلش هم همين مشكل داشتم ولي خودم ني ني نميخواستم.
انشالله كه همين روزا خدا بهت لطف ميكنه وبهت يه ني ني سالم و خوشگل ميده.


mer30 azizam az 2aye ghashanget,man yesale montazeram,albate moshkelemoon ziyad had nis,faghat hamsare azizam yekam zaeefe ke age khoda bekhad kheylia ba vaze badtar az shohare man tabiee bardar shoda.2a konin baramoon,bazam biya be weblogam sar bezzan dooste azizam