دنیای مامی و ددی

خدای خوبم زبانم از شکر تو قاصر است...

1390/12/18 12:22
نویسنده : سونیا
803 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تقریبا دو فصل از آخرین نوشته ام تو این وبلاگ میگذره...پاییز و زمستانی پر از انتظار 

اما اینبار اومدم تا با قلبی سرشار از عشق به خدای بزرگ و چشمانی اشکبار بگم که:خدایا ممنون که بالاخره قلب من رو لایق مهر مادری دونستیو وجودمو لایق هدیه ای آسمونی و زیبا...میدونم که نمیتونم شکر واقعی این نعمت بزرگ رو اونطور که باید و شاید ادا کنم...اما از خودت میخوام بهم کمک کنی تا سپاسگزارت باشم

خدایا ممنون که این فرصت بزرگ رو به من عطا کردی...با تمام احسام و با چشمانی خیس اشک از خدا میخوام هدیه بی نظیر فرزند رو به همه اونایی که قلبشون میتپه برای مادر شدن عطا کنه...خدایا دلای شکسته و ناامید رو با رحمت خودت امیدوار کن

 

آمیییییییییییییییییین...آمیییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تنها
19 اسفند 90 11:32
خدایا از تمام وجود شکرت میکنم و ازت سپاسگذارم که قلب دوست مهربونم رو شاد کردی و یه فرشته آسمونی رو تو دلش قرار دادی.
خدایا ممنونممممممممممممم
بوس برای فرشته کوچولوی خاله.


فدااااااااااای تو بشم من عزیزمممممممم...

بیصبرانه منتظر لحظه ای هستم که بیام تو وبلاگتو برات پیامی اینچنینی بذارم...
مامان کیارش
19 اسفند 90 17:12
سلام عزیزمممممم
یه دنیاااااا تبریککککککککک

خدا جونم شکرت خدایا عاشقتم

مامانی مهربون بیا پیشمون به خدا دلمون برات یه ذره شدههههه

مراقب خودت و نی نی گلی باش


ممنون مارینای گلممممم....چشم فرصت بشه حتما میام...بوووووووس

آسیه
21 اسفند 90 0:13
سلام
مبارک باشههههههههههههههههههههههههههههههه
انشاالله به سلامتی 9 ماه رو طی کنی
برم که نیاز بیدار شد سونیا گلی
بوس برا خودت و نی نی تو دلت


فدات بشمممممم...ممنون
خاله نفس
5 فروردین 91 0:39
خدایا به اندازه تمام آفریده هات شکر که دلِ دوستمو شاد کردی سونیا جونم تبریک عزیزِ دلم ایشالا همیشه خنده روی لبات باشه
مروا کوچولو
26 فروردین 91 19:12
خدارو صدهزار بار شکر خیلی خوشحال شدم عزیزم برای نفس و بقیه دوستان هم دعا کن ایشالله خدا صدات رو میشنوه و دعات رو مستجاب میکنه
کیمیا
10 اردیبهشت 91 10:53
سلام سونیا نازنین نمیدونی وقتی تو وبلاگ آسیه دیدم شما مامان شدی چه ذوقی کردم انشاا...که بسلامتی نی نی بدنیا بیاد دوست دارم بوسسسسسسسسسسس
خاله نفس
16 اردیبهشت 91 17:44
مامانِ گلابی خصوصی دارین چک کنین لطفا"