دنیای مامی و ددی

بازم برای تو

1389/12/4 14:23
نویسنده : سونیا
647 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازم "خدای مهربون  دیشب رحمتشو تو دونه های پاک و سفید برف نثار ما زمینیا کرد.خدایا بازم شکرت...

میگن این موقعها دعا زودتر اجابت میشه خدایا به برکت رحمتت ازت میخوام نی نی من و همه ئ منتظرا زودتر بیان تو دلای ماماناعزیز دل مامانی و بابایی ببین چقدر چشم انتظاریم...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

می دونم تو هم دوست داری بیای پیشمونپس اینو از خدای مهربون درخواست کن.     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسیه
30 بهمن 89 14:56
همانطور که گفتم قلم بسیار زیبایی داری برعکس من انشاالله خداوند بزودی نی نی نازت رو بذاره تو دلت
آسیه
30 بهمن 89 15:04
همین طور که گفتم قلم زیبایی داری برعکس من
امیدوارم که خداوند همین ماه نی نی نازت رو بذاره تو دلت عزیزم


azizam in nazare lotfete mamnoonam....to ham harfat ghashange